Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

"Biet trădător de ţară şi de neam,
Ascultă ce mi-i dat să-ţi prohodesc,
Vom fi din nou, aşa precum eram
Se va-mplini destinul Românesc."

Adrian Păunescu

Bookmark and Share

luni, 1 martie 2010

Hoax si Plagiat Romanesc.

Sincer, mi-e sila. Am tot stat si-am rumegat - sa scriu despre chestia asta? Sau nu? Am asa, o sila in mine, cat o zi de post. Nu sunt nici cel mai curat om din lume, nu vreau nici sa pretind c-as fi "salvatorul de Suflete". Si pe urma m-am gandit - CINEVA trebuie sa spuna ceva. Statul, Ceausescu, scoala, mi-au pus un penel cica in mana, m-au invatat sa scriu si sa deslusesc az-buchi. Ei, macar atat pot sa fac si eu, sa SPUN.

Mi-e rusine de nerusinarea altora. Mi-e rusine de cat de mult invatam, ca Romani, sa profitam de credulitatea unuia si altuia. Sa ne asumam drepturi fara nici un drept, sa pretindem, sa spunem, sa ne batem cu mainile in piept. Cred ca rautatea in asemenea ipostaze e 50-50, adica sunt destul eu idiot ca pretind, esti si tu idiot ca ma crezi. Hai sa mai adaug ca, in general - asta daca nu esti presedinte de stat, te lauzi unui cerc restrans format din prieteni, prietenii prietenilor, cunostintele prietenilor, prietenii cunostintelor. Multa vorba pentru nimic, ati inteles ce voiam sa spun.

HOAX - ce e un hoax?

A hoax is a deliberate attempt to deceive or trick an audience into believing or accepting that something is real, when the hoaxer (the person or group creating the hoax) knows it is false.

Adicatelea: o smecherie. Ceva care pacaleste audienta, facand-o sa creada sau sa accepte ca ceva anume e real, cand de fapt autorul hoax-ului stie ca totul e fals. Exemple de hoax: "ulei de sarpe" vandut ca a-toate-tamaduitor. Cum sa scapi de fumat in 3 zile fara vointa. Etc, etc. Lista e lunga. Cred ca fiecarui om i-a trecut prin cap un hoax si cred ca fiecare roman a ranjit macar o data la gandul "cum am sa le trag eu tzeapa".

Pana la un punct.

Nu cand te joci cu sperantele bolnavilor de cancer.

Sa vorbim despre mizerabilul nostru. A-propos - banuiesc ca ai sa citesti asta, "autorule", poti sa ma dai in judecata. Pentru calomnie, pentru defaimare, vezi tu ce gasesti acolo.

Gabriel Lungu - caci despre el vorbim - a devenit se pare un mic maestru in "hoax" in Romania. Cum Romania e tara lui Papura-Voda, fiecare se pare face ce vrea, cum vrea, cand vrea, unde vrea. Ce s-a gandit el: "Romanii sunt niste prosti, vai de curu' lor. Nici unul nu stie engleza, nimeni n-a auzit de internet, am sa-i indop ca pe gaste".


Vra sa zica, Gabriel Lungu procedeaza la modul urmator - ia de pe internet o gramada de informatii referitoare la terapii naturiste, le traduce din engleza vai de mama lor, mai ia ceva din cartea Mariei Treben - "Sanatate din Gradina Domnului", mai fura din cartea lui Mauris Emeka "Cancer's Best Medicine" ,le amesteca pe toate astea in hardau, creaza "Terapia Gabriel Lungu" si ...o vinde pe 99 de RON, informatii adunate
intr-o carte denumita "Tratamentul Secret al Cancerului" care se jura ca nu fura si ca...

"te poti vindeca garantat 100% prin tratament natural! Povestea a 100 de persoane bolnave de cancer care au reusit sa se vindece! Ce trebuie sa stiti despre cancer...Cancerul nu este fatal!"



http://www.cancerigen.ro/

Fac abstractie de celelalte website-uri ale prolificului scriitor/pseudo-doctor/hoax-er prin care isi propune sa ajute romanii sa creasca in inaltime, trateaza acneea, mai ghiceste in cafea si-n bobi. Pana la cancer!

Vreau sa imi explice si mie, prostului, cum e posibil in Romania, intr-o tara care se mandreste cu un coeficient de inteligenta general peste medie, o tara care cica urmeaza legea - care lege??!! - cineva fara un studiu de specialitate isi permite - si ii este permis - sa scoata o carte pe teme medicale? Si nu orice teme medicale, ci o carte ce GARANTEAZA vindecarea cancerului 100% ! O persoana care nu cunoaste nici limba Romana cum trebuie!


"ATATA TIMP CAT CELULA CANCEROASA NU SE MAI HRANESTE CU PROTEINA LUPTA E CASTIGATA!
Descoperit la timp, cancerul se vindeca 100% . Garantam vindecarea in stadiul 2 cu posibilitatea si in stadiul 3B."

Cum garantezi TU asa ceva, mai scriitor de carciuma? Cum ai ajuns sa pretinzi ca detii adevarul absolut si sa iti permiti sa profiti cu nerusinare de sperantele unor oameni care se afla in situatii in care nu ai vrea vreodata sa te afli tu insuti! Pe ce considerente iti atarni numele proclamand "Terapia Gabriel Lungu" ? Si daca UNUL - doar UNUL din pacientii carora le vari informatiile astea pe gat MOARE in urma tratamentului tau GARANTAT, care e responsabilitatea ta? Si mai am o intrebare? Editura Rovimed chiar publica orice?

Toate website-urile de pe care au fost furate cu nerusinare informatiile din aceasta "carte" au un disclaimer prin care se afirma CLAR ca tratamentele NU sunt garantate, ca reprezinta DOAR informatii, nu diagnostice, vindecari si cu atat mai mult nu 100% !