Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

"Biet trădător de ţară şi de neam,
Ascultă ce mi-i dat să-ţi prohodesc,
Vom fi din nou, aşa precum eram
Se va-mplini destinul Românesc."

Adrian Păunescu

Bookmark and Share

joi, 18 iunie 2009

Andrey Razumovski

De foarte mult timp nu am reusit sa gasesc pe internet arta fotografica adevarata. Unul din fotografii romani foarte buni mi se pare Cosmin Bumbut, care mi-a fost pana pe la 14-15 ani vecin de scara. Articolul insa e dedicat unui artist al aparatului foto - si al design-ului! - pe care l-am descoperit accidental in incursiunile mele de navigare web.
E vorba de Andrey Razumovski.



Un fotograf de prima clasa, cu studii superioare in medicina.
Ajutat de o echipa brilianta cu aceeasi pregatire de specialitate (Jean Sarsenov, cazac, fost chirurg, Vlad Yun, designer, specializare veterinara si neurochirurgul-grafician Vakhtang Anoshin.

Razumovski are mana, ce e al lui e al lui. Si pe langa mana pe care i-a dat-o Dumnezeul rus, are si imaginatie din belsug. Cele cateva imagini gasite pe internet, pe un website aiurea, m-au izbit imediat. Diferite, cu mult bun gust, arta fotografica si grafica ingemanate perfect.

Nu sunt un critic al fotografiei, ceea ce spun spun cu ochiul celui care se uita si-atat. Imi place - nu-mi place. In privinta operelor lui Razumovski insa..dragostea a venit la prima vedere.



(Click pe poze pentru a le mari).

©Andrey Razumovsky. Used with Author's permission.